Setelah beberapa kali yana gunakan photoshop cs5 untuk buat doodle, akhirnya makin lama makin comel pulak doodle2 yana tu. HAHAA! perasan je. yana buat tak comel punn.
Tapi, hari nie yana terasa nak share dengan korang cara2 nak buat doodle yang comel kiut miut kacak macho tu. Hehe. :D
Sila ikut step di bawah. :)
Showing posts with label doodle. Show all posts
Showing posts with label doodle. Show all posts

















